Missie, strategie en doelstellingen
Missie
Het ondersteunen en bevorderen van het gebruik van Dynamics NAV, AX en CRM bij haar leden.
Strategie
Om onze missie te bereiken, hebben we de volgende strategie:
- weten wat de leden willen
- uitbouwen van dienstverlening: meerwaarde creëren
- actieve ledenwerving: meer leden betekent nog meer kennisuitwisseling
- aandacht voor klantgericht ondernemen
- aangaan van partnerships
- verder uitbouwen van een professionele organisatie
Doelstellingen
- uitwisselen en hergebruiken van kennis en ervaring
- bevorderen van markt- en productontwikkeling
- overstijgen van techniek en tooling, met aandacht voor organisatiebrede thema’s (in relatie tot Dynamics software)
- in kaart brengen van het product/dienstenaanbod van Microsoft Dynamics NAV, AX en CRM
- verstrekken van informatie om een realistische en positieve houding ten opzichte van de implementatie van NAV, AX en CRM te stimuleren
- samenwerken met Microsoft zodat de leden op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen
- uitbreiden van de samenwerking met andere relevante organisaties, zoals de Internationale Dynamics Gebruikersverenigingen