• Home
  • LAB’s
    • CXLAB
    • EducationLAB
    • MigrationLAB
    • TalentLAB
  • Nieuws
  • Blogs
  • Academy
  • Events
  • Partners
  • Leden
  • CraniumConnect
16 December 2013

Whitepaper Microsoft Dynamics CRM 2013 door CRM Partners

Relaties met klanten, prospects en andere betrokkenen zijn de laatste jaren snel veranderd als gevolg van de technologische ontwikkelingen en vooral de rol die sociale media zijn gaan spelen. Er is meer openheid gekomen: kennis over producten en diensten, over service en klantgerichtheid en snelheid van handelen van organisaties is voor iedereen inzichtelijk.

 
De toegankelijkheid van informatie en advies van collega’s, vrienden en het gehele eigen netwerk zorgt ervoor dat organisaties meer openheid moeten geven. Mensen doen zaken met andere mensen, niet met organisaties. De visie van CRM Partners is dan ook dat “organisaties succesvoller zijn als klantrelaties persoonlijk zijn”. CRM Partners heeft zich op dat vlak laten inspireren door het baanbrekende werk van Steven van Belleghem in ‘The Conversation Company’. Hierin wordt duidelijk dat de ervaringen van de klant (‘Customer Experience’) gevormd worden door de combinatie van het bieden van de juiste inhoud (‘Content’), het open aangaan van het gesprek (‘Conversation’) over die inhoud en de ultieme samenwerking (‘Collaboration’) tussen klanten, medewerkers en organisatie.
 
Microsoft
Ook voor Microsoft is de klantervaring de belangrijkste drijfveer in haar ontwikkeling en strategie. 
CRM speelt hierin een voorname rol. Microsoft’s CEO Steve Ballmer heeft verschillende malen aangegeven dat de lancering van Microsoft Dynamics CRM 2013 samen met de komst van Windows 8.1 en de lancering van Xbox One één van de belangrijkste productlanceringen van Microsoft dit jaar is. Met de lancering van Microsoft Dynamics CRM 2013 luidt Microsoft een geheel nieuw tijdperk in onder het motto ‘Making Business Personal’.
 
Wilt u meer weten over de algemene trends op ICT gebied en hoe deze hun effect hebben gehad op de strategie van Microsoft en de ontwikkeling van Microsoft Dynamics CRM 2013. Download dan de gratis whitepaper van CRM Partners.
 

 

Related Posts

Geen categorie

Privacyverklaring en disclaimer

Geen categorie

Seminar | Krijg meer grip op uw betaaltransacties met extended banking | GreatCircle

Geen categorie

Bent u met Microsoft Dynamics nog niet GDPR compliant? | HSO


NIEUWSBRIEF

Wil je op de hoogte blijven en niets missen, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief

Inschrijven

Twitter

> Algemene voorwaarden
> Privacy and Cookies

©1999 - 2022 DynamicsHUB