Verslag KTO Maart 2011
Verslag KTO Maart 2011
In eerste instantie is de KTO verzonden naar 825 leden. 275 leden (stand 30 april 2011) hebben de mail geopend. 68 leden hebben op de link van de KTO geklikt. Vervolgens hebben wij in april een reminder verzonden. Deze is bij 820 mensen aangekomen. Van hen hebben 222 personen de mail geopend en vervolgens klikten 84 personen op de link naar de KTO. Helaas zaten ook de 13 partners in de verzendlijst van de KTO.
Slechts 53 personen hebben de moeite genomen om de KTO in te vullen. Helaas zaten daar ook 2 partners bij. Echter voor het uitbrengen van de stem voor de RvT heeft het geen invloed gehad aangezien beide op een andere persoon hun stem hebben uitgebracht waardoor de uitslag hetzelfde bleef.
Onderstaand enkele cijfers uit de KTO.
Van de 53 gaf bijna 36% aan naar de ALV te komen.
30% waren AX gebruikers
55% Navision gebruikers
23% CRM gebruikers
Statistieken voor vraag 14 : Kunt u per onder genoemd punt aangeven wat voor u de waarde hiervan is?
1) n.v.t. |
2) Niet belangrijk |
3) Neutraal |
4) Belangrijk |
5) Heel belangrijk |
|
14.1 Kennissessies |
0.00% |
0.00% |
13.21% |
62.26% |
24.53% |
14.2 Ledendag |
1.89% |
3.77% |
49.06% |
41.51% |
3.77% |
14.3 Contact met andere gebruikers |
0.00% |
0.00% |
20.75% |
60.38% |
18.87% |
14.4 Channel Talk |
16.98% |
9.43% |
49.06% |
24.53% |
0.00% |
14.5 Dynamics Experience |
0.00% |
1.89% |
24.53% |
56.60% |
16.98% |
14.6 Webinars |
1.89% |
5.66% |
50.94% |
35.85% |
5.66% |
14.7 Website |
0.00% |
1.89% |
49.06% |
39.62% |
9.43% |
14.8 Nieuwsbrief |
0.00% |
0.00% |
30.19% |
56.60% |
13.21% |
Ruim 30% gaf aan in de afgelopen 3 jaar een kennissessie te hebben bijgewoond en beoordeelde deze met een goed of positief.
Ruim 64% gaf aan de website in de afgelopen 3 maanden te hebben bezocht. De volgende indrukken kwamen terug: Beetje statisch, weinig interactie, Menu’s verschuiven, Goed, Navigatie kan beter, simpeler, Posities maar wel veel tekst, zo aan alles is het nieuwe even wennen, Info Experience bekeken verder niets, moet nog verbeterd worden (zitten wat ontwerpfouten in) en Neutraal.
De nieuwsbrief scoort wel goed. 88,68% geeft aan de laatste nieuwsbrief te hebben ontvangen en 75,47% heeft de nieuwsbrief ook echt gelezen. De nieuwsbrief kreeg een positieve, goede beoordeling met een paar kanttekeningen: Meer Nav informatie, meer informatiewaarde is gewenst, 1 persoon gaf aan te veel nieuwsbrieven te ontvangen maar vond ze wel verzorgd.
Wij hoeven niet op zoek naar een nieuwe naam voor de vereniging. 69,81% van de leden wenst de oude naam te behouden. Slechts 11% voelen iets voor Dynamics Experience of Dynamics Networking Community. Slechts 3 nieuwe namen werden doorgegeven : Dynamics financial software user group, Dynamics Netwerk en CRMDYN.
De uitslag voor het lid dat toe mag treden tot de RVT is met 64,15% gevallen op Nico Tissink. Cornelis Bosch kreeg 45,28% van de stemmen.
73,58% geeft aan dat wij ons niet hoeven te begeven op Social Media. Ruim 66% geeft echter aan zelf wel Linkedin of Twitter te gebruiken.