PVO – Nieuwsbrief april 2012
Onze kennispartner is Platform voor Klantgericht Ondernemen (PVKO). Hieronder meer over hen;
Klantgericht ondernemen past in het groter geheel van de beweging naar maatschappelijk verantwoord ondernemen. Het is een bedrijfsstrategie gericht op de balans tussen ‘waarde voor de klant’ en ‘waarde van de klant’, wat leidt tot een duurzaam bedrijfsresultaat.
Platform voor Klantgericht Ondernemen stimuleert een klantgericht Nederland ten behoeve van ons Bruto Nationaal Geluk (uitsluitend positieve klantervaringen) en ons Bruto Nationaal Product (succesvol ondernemende organisaties), het is een vereniging waarin alle partijen samenkomen die belang hebben bij het delen van kennis en ervaring op het gebied van klantgericht ondernemen en Customer Relationship Management (CRM). Activiteiten zijn o.a.: maandelijkse Inspirations, Kennissessies, Boardroomsessies, het jaarlijkse marktoverzicht, opleidingen en de bijdragen aan De Grote BNR Klantenshow, een wekelijks radioprogramma gewijd aan klantgericht ondernemen.
Meer informatie en mogelijkheden van lidmaatschap http://www.pvko.nl/