• Home
  • LAB’s
    • CXLAB
    • EducationLAB
    • MigrationLAB
    • TalentLAB
  • Nieuws
  • Blogs
  • Academy
  • Events
  • Partners
  • Leden
  • CraniumConnect
27 March 2013

Nieuws van Microsoft

Inzake AX

Maak nu gebruik van de Dynamics AX promo:

Koop één Microsoft Dynamics AX 2012 R2 Enterprise CAL, en kreeg er een gratis. Er is geen limiet aan het aantal licenties! Meer informatie hierover vindt u hier.  

Inzake CRM

Korte feedback 2012 en vooruitzicht 2013:

  • 35% groei in gebruikers met Dynamics CRM wereldwijd in 2012
  • In leadersquadrant Forrester, Gartner & Nucleus Research – voor groot en klein, voor marketing, sales & service
  • Na het marktleiderschap (Marketcap, 2009/2010/2011) in aantallen klanten in NL voor ‘On-Premise’ gaan we in 2013 het markleiderschap in de ‘Cloud’ veroveren.
  • Onze doelstellingen voor 2013 zijn simpel, realistisch en dus haalbaar – ‘double digit growth’ for CRM On Premise en ‘triple digit growth’ for CRM Online en dat met 1 codebase
  • In de 1e helft van ons fiscale jaar zijn we met Dynamics CRM weer boven budget geëindig

How gaan we dat doen ? Door met ons ‘Virtuele CRM Team’ in Nederland het volgende na te streven:

  • Perseverance to Deliver WOW Through Excellence Service towards our customers, partners & collegaes
  • Urgency to Embrace and Drive Change by being FASTER THAN LIGHTNING
  • Prepare to Create Fun and A Little Weirdness by thinking out of the box
  • Challenge to be Adventurous, Creative, and Open-Minded by trial-and-error and receiving & giving feedback
  • Focus to pursue Growth and Learning what can we do to improve by learning from the past and growing in the future
  • Start to Build Open and Honest Relationships With Communication by Listening twice and Speaking once
  • Teamwork to build a Positive Team and CRM Family Spirit by focusing on Helping each other to Winn
  • Plan to Do More With Less by being Efficient and stopping Bureaucrazy
  • Continue to Be Passionate and Determined to deliver results for our customers, partners & collegaes
  • Restart to Be Humble and Empathic both Externally and Internally while people buy from people
  • Increase our Social use of channels like facebook, linkedin & twitter to endorse, inform, interact & exchange

Onderstaand een aantal trends voor CRM in 2013 – met een flashback naar de ontwikkelingen sinds 2009

Historische ontwikkelingen 2009 Ontwikkelingen 2010 Developments 2011 Changes 2012 Innovative 2013
Kracht (Push) Dynamiek (Pull) Innovation (Push and Pull) Simplify Appification
Controle – traditionele werken Samenwerken – nieuwe werken Crowd Sourcing Gamification Consumarization
Interne Netwerken Sociale Netwerken (intern en extern)

Social Collaboration and Communication

Social Enterprise Collaborative Enterprise
Turbulentie Vertrouwen Passion

Mindfully

Employee Empowerment
Klantbehoud Klantgroei Customer Think

Customer Care

Customer Passion
Keuze beperking: On-Premise, Hosted of Cloud

Keuze vrijheid: On-Premise, Hosted en Cloud

Choice: Cloud, Hosted & On-Premise

Choice: Cloud, Hosted,On-Premise & Hybrid

Choice: Public Cloud, Private Cloud (Dedicated Hosting/On-Premise) & combination.

Efficiency – Kostenverlaging Effectiviteit – Omzetvergroting Customer Life Cycle Management Customer Engagement Customer ‘Word of Mouth’
Customer Relationship Management (CRM) eXtended Relationship Management (XRM) Customer Journeys Relationship Journeys Customer & Partner Journeys
Focus op klanten Focus op referenties Focus on Customer Experience Management Focus on Customer Centricity Focus on User Adoption
Functionaliteit Aanpasbaarheid Be what’s next Any Device, Any Where & Any Time There are no limits.
Kosten Return on Investment Value for Money Exchange Value Marketshare->Mindshare->Heartshare
Managers Leaders Inspirators Entrepreneurs Innovators

Related Posts

Geen categorie

Privacyverklaring en disclaimer

Geen categorie

Seminar | Krijg meer grip op uw betaaltransacties met extended banking | GreatCircle

Geen categorie

Bent u met Microsoft Dynamics nog niet GDPR compliant? | HSO


NIEUWSBRIEF

Wil je op de hoogte blijven en niets missen, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief

Inschrijven

Twitter

> Algemene voorwaarden
> Privacy and Cookies

©1999 - 2022 DynamicsHUB