Focusgroepen
Gaat u qua kennis graag de diepte in? Neem dan aan één van onze focusgroepen deel. Hier diept u met andere gebruikers de kansen en mogelijkheden van een specifiek onderwerp verder uit. Eventueel in samenwerking met Microsoft of een Dynamics-partner. Afhankelijk van het thema komen de focusgroepen vier tot zes keer per jaar bijeen. De opgedane kennis wordt met alle leden gedeeld. Daarin schuilt immers onze kracht.
Voor wie?
Focusgroepen zijn er voor elke branche, functie of taak. En voor iedereen die met Dynamics software werkt. Zo kunnen leden gericht kennis en ervaring uitwisselen, nieuwe ontwikkelingen bespreken en tegelijk hun netwerk uitbreiden. Interesse? Meld u dan aan bij een bestaande focusgroep of neem contact op met het secretariaat.
Overzicht focusgroepen
- Dynamics Experience
Focusgroep Dynamics Experience
Doelstelling
- Het actief op de kaart zetten van de Dynamics user group.
Subdoelstellingen
- Actief versterken van de driehoek Microsoft, gebruiker en partner.
- De gebruiker de gelegenheid geven zijn/haar stem te laten horen. Wat vindt de gebruiker? Hoe wordt Dynamics ervaren en hoe zou men het willen ervaren?
- Aantrekken van nieuwe leden.
Voor het Dynamics Experience evenement zoeken wij mensen die tijd en interesse hebben om deze dag tot een succes te maken. De commissie bestaat in ieder geval uit een bestuurslid, een medewerker van Microsoft en het secretariaat. Wilt u deelnemen of heeft u ideeën over de invulling van het evenement, neem dan contact op met het secretariaat.