• Home
  • LAB’s
    • CXLAB
    • EducationLAB
    • MigrationLAB
    • TalentLAB
  • Nieuws
  • Blogs
  • Academy
  • Events
  • Partners
  • Leden
  • CraniumConnect
25 November 2012

Customer IT Engagement Framework

Op dinsdag 20 november is tijdens de ICT Executive Round Table bijeenkomst ten kantore van Microsoft Nederland, door Jay Ramsanjhal, voorzitter van de Dynamics user group, de vooraankondiging gedaan van de lancering van het Customer IT Engagement Framework in het eerste kwartaal van 2013.
Dit model is ontwikkeld door experts uit de markt met een bewezen trackrecord op het gebied van klant gedreven ondernemen, change management en IT-maturity.Het doel van dit model is om klanten en partners een concrete set van instrumenten te leveren. De ontwikkeling heeft plaatsgevonden vanuit een holistische invalshoek door het gehele ecosysteem, van Microsoft en partner tot de “klant-van-de-klant”,  in beschouwing te nemen. Een van de meest cruciale aspecten van dit model is de relatie tussen de IT-maturity van een organisatie en klantwaarde en de impact hiervan op het rendement van de IT-investering. 

 

Het Customer IT Engagement Framework is een initiatief van de Dynamics user group, KBenP Strategie & ICT en Customer Passion Company. Bij oplevering zal deze beschikbaar worden gesteld aan de leden van de Dynamics user group en de ICT Executive Round Table.

Related Posts

Geen categorie

Privacyverklaring en disclaimer

Geen categorie

Seminar | Krijg meer grip op uw betaaltransacties met extended banking | GreatCircle

Geen categorie

Bent u met Microsoft Dynamics nog niet GDPR compliant? | HSO


NIEUWSBRIEF

Wil je op de hoogte blijven en niets missen, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief

Inschrijven

Twitter

> Algemene voorwaarden
> Privacy and Cookies

©1999 - 2022 DynamicsHUB