Breinwave, onderdeel van de Abecon-groep, zet CRM-propositie kracht bij met geavanceerde tools
Breinwave signaleert een groeiende vraag naar functionaliteit voor CRM-integratie, marketing automation, mobile CRM en databasemarketing. Daarom is het bedrijf partnerships aangegaan met ClickDimensions, CWR Mobility, WaveXtend en Scribe. “Met de tools van deze partners en onze branchespecifieke kenniswerkerscenario’s kunnen we onze klanten helpen om de efficiëntie en effectiviteit van hun verkoop-, marketing- en serviceteams verder te vergroten”, zegt Nick Mittelmeijer, productmanager bij Breinwave.
Extra rendement
Mittelmeijer benadrukt dat klantcontacten en klantbehoud bepalend zijn voor de concurrentiepositie van ondernemingen. “Mede door ontwikkelingen rond social media, big data en de cloud is hiervoor tegenwoordig meer nodig dan het in CRM vastleggen en beheren van klant- en contactgegevens. Bovendien willen veel organisaties niet alleen klanten, maar ook bijvoorbeeld partners en toeleveranciers centraal stellen. CRM gaat dan deel uitmaken van xtended relationship management ofwel xRM, relatiebeheer in de breedste zin van het woord. Met aanvullingen zoals ClickDimensions, CWR Mobility, WaveXtend of Scribe behalen onze klanten extra rendement uit hun investeringen in het krachtige Microsoft Dynamics CRM platform.”