Afmelden deelname sessie per 2014
Binnen de Dynamics user group wordt continue gewerkt aan het opstellen van een gevarieerd en informatief opleidingsprogramma. Dit gebeurt veelal in overleg met onze partners en met veel zorg, waarbij zo veel mogelijk rekening wordt gehouden met wensen van de leden.
Om de aangeboden sessies voor zowel de deelnemers als de trainers / sprekers geanimeerd te houden, is een minimum aantal deelnemers vastgesteld. Omdat een aantal van u daar al mee te maken heeft gehad, doordat een sessie is geannuleerd wegens onvoldoende belangstelling, leek het ons goed deze aantallen te communiceren.
Producttraining minimaal vijf deelnemers
Webinar minimaal vijf deelnemers
Kennissessie minimaal tien deelnemers
Voor de partnersessies geldt dat wij voorafgaand aan de sessie met hen contact opnemen over het deelnemersaantal en dan in overleg bepalen of deze door kan gaan of niet en of er een alternatief geboden kan worden.
Helaas hebben wij de afgelopen periode regelmatig geconstateerd dat er voor een sessie wel voldoende aanmeldingen zijn, maar dat heel kort van tevoren of op de dag zelf wordt afgemeld, of zelfs dat men niet komt zonder het secretariaat hierover te informeren. U zal begrijpen dat dit voor degene die de sessie begeleidt erg vervelend is, met dezelfde reden als hierboven; met te weinig deelnemers is het lastig de sessie geanimeerd en rendabel te houden.
Wij zien ons daardoor genoodzaakt om met ingang van 2014 een bedrag door te belasten bij het niet of niet tijdig afmelden voor een sessie, dit geldt ook voor deelnemers die normaliter niet betalen voor deelname. Bij afmelding binnen tien dagen voor de sessie wordt € 50,= in rekening gebracht, bij afmelding binnen vijf dagen is dit € 100,=. Dat laatste bedrag geldt ook bij het niet komen zonder afmelding.