Het landschap voor zakelijk dienstverleners (professional services organizations, PSO’s) is veranderd. Klanten verwachten snelle reacties en de mogelijkheid om naar behoefte contact op te nemen via self-service faciliteiten. Het opbouwen van relaties en het behouden van een onderscheidend imago zijn afhankelijk van de levering van onderscheidende ervaringen. Niet alleen voor een enkel project op managementniveau, maar consistent bij elk klantcontact.

Of uw bedrijf nu opereert in de consultancy, architectuur, accountancy of IT; de belangrijkste onderliggende uitdagingen zijn hetzelfde:

  1. Hoe minimaliseren we de kosten en maximaliseren we de winstgevendheid zonder dat het uw dienstverlening negatief beïnvloedt?
  2. Hoe verbeteren we de perceptie van onze specifieke diensten en ons vermogen om onze professionaliteit op onze doelgroep te projecteren?
  3. Hoe zorgen we voor een consistente en duurzame kwaliteit van onze dienstverlening?
  4. Hoe behouden we klanten en zorgen we voor blijvende opdrachten zodat ze onze promotors worden?

Natuurlijk zijn een duidelijke bedrijfsstrategie en een waardepropositie noodzakelijk als u wilt slagen in een concurrerende omgeving, samen met de vaste processen die de basis vormen van uw team.

De kern van het antwoord zit hem vaak in de manier waarop uw bedrijf samenwerkt en communiceert. Technologie faciliteert samenwerking en maakt het delen van informatie mogelijk tussen teams.

Om zich aan te kunnen passen aan het steeds veranderende klantlandschap moeten zakelijk dienstverleners in staat zijn om problemen te identificeren en tijdig te reageren. Om succesvol te zijn, moet een bedrijf flexibel zijn en hoe langer hoe meer rekening houden met de steeds belangrijker wordende digitale transformatie.

In deze whitepaper bekijken we de kansen die Microsoft Dynamics 365 for Project Service Automation (PSA) als PSA-tool biedt.

Bekijk de hele whitepaper hier.

Bezoek de website van Prodware.