Voor elke retailer zijn klantervaringen topprioriteit. Het gebruik van technologie is een talisman om deze te kunnen leveren. Bedrijven reageren op de behoeften van klanten om op elke manier, elk apparaat en ieder gewenst moment te kunnen winkelen.

De detailhandel is voorloper op het gebied van ‘persoonlijkere computing´ en de sector bouwt daarbij op de visie van Microsoft. Wat de winkelstijl ook mag zijn tijdens het aankooptraject: het bieden van een soepele en belonende ervaring is een belangrijke factor bij het behouden van de klant. Dit zorgt ervoor dat ze vaker terugkomen om te winkelen waardoor ze pleitbezorgers van jouw merk worden.

Het is van het grootste belang om jouw klanten en partners de juiste tools te bieden om deze ervaring tot stand te kunnen brengen. Of dat nu in de winkel is, waar partners met intelligente tools service volgens het boekje kunnen leveren. Of door het bieden van schaalbare computing via de cloud, waarmee grote, maar flexibele hoeveelheden data worden verwerkt, omdat klanten hun eigen apparaat gebruiken voor hun aankopen. Klanten gaan van sociale netwerken naar online winkels naar fysieke winkels. En terwijl ze schakelen verwachten ze een naadloos, geïntegreerd en consistent contact met jou.

Download hier de whitepaper.

Bron artikel.