Raamdecoratie is meer dan een product: het is een uiting van stijl en individualiteit. Met deze visie is Coulisse sinds de oprichting van het bedrijf in 1992 uitgegroeid tot een wereldwijd toonaangevend leverancier van raamdecoratie. Naast kant-en-klare producten biedt Coulisse een uniek, innovatief en breed assortiment van systemen, automatisering en collecties voor maatwerk. Alle producten worden door Coulisse zelf in huis ontwikkeld.

“We hebben kantoren over de hele wereld, onder meer in Miami en Shanghai. Van hieruit kunnen we onze klanten lokaal optimaal bedienen”, zegt Roy Ebbekink, Online & Technology Marketeer bij Coulisse. “In Enter zit onze design studio, een tech center waar onze producten worden ontwikkeld en een groot warehouse van waaruit de producten worden geleverd. Op deze manier kunnen we onze klanten ontzorgen op alle vlakken en de mogelijkheid bieden zich op unieke wijze te onderscheiden in de markt. Coulisse bedient zowel de doe-het-zelfmarkt als de maatwerkmarkt. We leveren losse onderdelen en collecties aan groothandels en assembleurs en totaalproducten aan woonwarenhuizen, bouwmarkten en online spelers.”

Digitale transformatie voor 100% klantfocus

De ambitie van Coulisse is om raamdecoratie wereldwijd naar een hoger niveau te tillen. Heel veel aandacht daarbij gaat uit naar design en technology. Ebbekink: “We hebben veel productinnovaties, zowel op het gebied van systemen en automatisering als collecties. Deze worden wereldwijd geïntroduceerd in bestaande en nieuwe markten. Hier ligt ook de grootste uitdaging van Coulisse. Wij krijgen steeds meer orders uit een groter aantal markten en willen onze klanten blijven bedienen op het hoogste niveau.

Om onze voorsprong als sterk dynamisch en innovatieve organisatie te houden, transformeren wij graag mee in de digitale wereld. De rol van ICT wordt steeds belangrijker. Door automatisering kunnen wij onze wereldwijde groei opvangen. Het helpt ons bij het stroomlijnen van processen en het behouden van 100% klantfocus.”

Lees hier het hele verhaal van Coulisse.

Bron artikel.