Eiffel wordt lid van Dynamics user group
Eiffel
Eiffel houdt zich als dienstverlener in legal, finance en process dagelijks bezig met het optimaal oplossen van organisatievraagstukken. Of het nu gaat om de tijdelijke invulling van een functie, interim management of een oplossingsgericht dienstverleningsconcept.
Resultaatgerichte oplossingen
In toenemende mate zoeken organisaties naar andere oplossingen voor bepaalde vraagstukken. Daarom ontwikkelde Eiffel een aantal concrete en resultaatgerichte oplossingen, onze dienstverleningsconcepten. Marlies Bruggink-Smeding, projectmanager Business & IT bij Eiffel: “Met onze resultaatgarantie zorgen wij ervoor dat we onze klanten echt verder helpen en dat zij onze dienstverlening ervaren als een investering voor hun organisatie”.
Eiffel & topsport
Eiffel streeft net als sporters naar topprestaties. Geïnspireerd door topsport wordt de dienstverlening continu op een hoog peil gehouden. Zo kan Eiffel, lerend van de mentaliteit en ervaringen van topsporters en topcoaches, verder reiken dan anderen. Door deze filosofie is een sterke band met clubs, sporters en coaches noodzakelijk voor Eiffel. De sportverenigingen, sporters en coaches waaraan de organisatie zich verbindt zijn niet alleen ambitieus maar in hun sport ook de top van Nederland, in veel gevallen zelfs van de wereld. Zij werken vaak met een goed uitgedacht talentontwikkelingsysteem en grijpen innovaties aan om tot de top reiken. Bruggink-Smeding: “Eiffel leert van hen; we versterken elkaar en zorgen ervoor dat we samen groeien”
IT
Binnen de dienstverlening van Eiffel is IT onlosmakelijk verbonden met de distributie naar hun klanten. Up-to-date kennis van hun klantcontacten kan het verschil zijn tussen het behalen van goud en zilver. Daarom is een betrouwbaar en efficiënt ERP systeem een must.
”Eiffel gebruikt sinds 2009 Microsoft Dynamics CRM in combinatie met AX en Sharepoint”, vertelt Marlies Bruggink-Smeding verder, “Voor de projectenadministratie maken wij gebruik van een PSO, speciaal voor de zakelijke dienstverlening. Om de kwaliteit van onze gegevens te waarborgen auditen we de kwaliteit van de gegevens in deze systemen regelmatig.”
Technische uitdagingen
Dit jaar upgraden we CRM naar de laatste versie. Ook willen we onderzoeken of we overgaan van AX naar NAV. Als laatste willen we een groot aantal optimalisatieslagen maken om in de behoefte van onze gebruikers te voorzien. Een efficiëntere werkomgeving creëren staat hierbij voorop. Voor Eiffel is het lidmaatschap van Dynamics user group van grote toegevoegde waarde bij het delen van kennis en ervaring met andere gebruikers op praktisch en strategisch gebied. “Vaak hebben wij als gebruiker het gevoel dat we het wiel zelf moeten uitvinden. Ik hoop dat dit gevoel zal verminderen door intensief contact te hebben met andere gebruikers”, besluit Bruggink-Smeding.
Wilt u in contact komen met Marlies en Eiffel om uw ervaringen te delen? U bent welkom contact op te nemen met het secretariaat van Dynamics user group.