Logic Vision en Thysia versterken samenwerking
Na al een aantal jaren succesvol te hebben samengewerkt, hebben Logic Vision en Thysia Information Management besloten om de samenwerking te versterken. Door een samenwerkingsovereenkomst met elkaar aan te gaan, kunnen de klanten van Logic Vision nóg beter worden bediend.
Vele klanten van Logic Vision bevinden zich in de olie branche. De jarenlange kennis die Logic Vision heeft in deze olie branche, gecombineerd met de SharePoint expertise van Thysia Information management, heeft geleid heeft tot het FuelVision klantenportaal. Met behulp van dit portaal krijgen de klanten van oliebedrijven 24/7 toegang tot gegevens. De klanten kunnen orders en facturen inzien en het FuelVision klantenportaal bevat zelfs tankpassenbeheer. Daarnaast biedt het portaal de mogelijkheid om direct gegevens aan te passen, zoals adressen.
Bianca van den Hooven, Business Developer bij Thysia zegt over deze samenwerking: “Thysia is groot voorstander van een dergelijke samenwerking met meer Microsoft Dynamics partners. Het combineren van branche specifieke kennis met SharePoint expertise leidt tot zeer mooie, goed bruikbare oplossingen. Logic Vision heeft de kennis over de eindgebruiker die wij nodig hebben om een, voor de olie branche, interessant portaal te kunnen ontwikkelen. Met deze samenwerkingsovereenkomst vullen we elkaar mooi aan.”
Marcel Wildschut, Operational Manager bij Logic Vision, vat het als volgt samen: “We hebben hiermee een krachtige samenwerking, waarbij er door de aanwezige vakkennis passende oplossingen gecreëerd worden.”