• Home
  • LAB’s
    • CXLAB
    • EducationLAB
    • MigrationLAB
    • TalentLAB
  • Nieuws
  • Blogs
  • Academy
  • Events
  • Partners
  • Leden
  • CraniumConnect
26 September 2013

BusinessBase introduceert de Telecom branche template voor Microsoft Dynamics CRM

BusinessBase CRM specialisten biedt als eerste en enige in de Nederlandse markt speciaal voor de telecom resellers een geïntegreerde telecom branche oplossing binnen Microsoft Dynamics CRM.

 

De telecom branche is continue in beweging en heeft te maken met veel veranderingen in abonnementsvormen, apparatuur, assortiment en vergoedingen. Veel Telecom resellers zoeken al jaren naar een gedegen oplossing om hun bedrijfsvoering te kunnen verbeteren.

 

De BusinessBase template voor Microsoft Dynamics CRM is ook geïntegreerd leverbaar met hun ICT oplossing en daardoor goed toepasbaar in bedrijven die zowel ICT als Telecom producten en diensten leveren. Dankzij de totaal geïntegreerde oplossing is veel dubbel administratief invoerwerk in Excel lijstjes verleden tijd, wat zorgt voor een verhoogde productiviteit. Bovendien wordt de servicegraad naar klanten verhoogd, omdat zij hun klanten altijd direct kunnen informeren over de actuele contract-, order- en servicestatus. Met de telecom template voor Microsoft Dynamics CRM is er beter en real-time inzicht in alle relevante klantzaken, waardoor organisaties eerder kunnen ingrijpen en betere beslissingen kunnen nemen. IRIS Mobile, Tredion ICT & Telecom en BSU Data & Telecom maken inmiddels gebruik van deze nieuwe template voor Microsoft Dynamics CRM.

 

Voordelen

• Uitgebreid relatiebeheer met Microsoft Dynamics CRM voor uw sales afdeling om afspraken en todo’s vast te leggen en voor een ‘pipeline overzicht’.

• Volledige integratie met MS Exchange en Office; agenda, contactpersonen, documenten etc.

• Registratie van contracten (overeenkomsten) per klant inclusief bijbehorende telefoonnummers en alle daarbij benodigde gegevens waarmee u uw klant ontzorgt.

• Vergoedingen overzicht zodat u met een druk op de knop een vergelijk kan maken tussen de te verwachten en de toegekende vergoedingen.

• Depotregistratie per account en order.

• Facturatie van verbruik (White label).

• Servicedesk en reparaties inclusief uitleenapparatuur registratie (track & trace)

Related Posts

Geen categorie

Privacyverklaring en disclaimer

Geen categorie

Seminar | Krijg meer grip op uw betaaltransacties met extended banking | GreatCircle

Geen categorie

Bent u met Microsoft Dynamics nog niet GDPR compliant? | HSO


NIEUWSBRIEF

Wil je op de hoogte blijven en niets missen, schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief

Inschrijven

Twitter

> Algemene voorwaarden
> Privacy and Cookies

©1999 - 2022 DynamicsHUB