De kloof dichten tussen de digitale- en zakenwereld | Prodware

Om vandaag de dag relevant en winstgevend te blijven is het onontbeerlijk om de digitale revolutie te omarmen.

ZALTBOMMEL - “Digitale transformatie lijkt vandaag de dag een magisch begrip te zijn in de zakenwereld. De markt hiervoor lijkt zo gigantisch dat zelfs partijen die niet echt experts zijn in deze materie, zaken kunnen doen in digitale transformatie. En dat is alarmerend. Digitale transformatie is een proces waarbij een organisatie digitale technologieën volledig integreert in al haar activiteiten, waardoor ze haar daadkracht significant kan verhogen.

Lees meer: De kloof dichten tussen de digitale- en...

De kloof dichten tussen de digitale- en zakenwereld | Prodware

Om vandaag de dag relevant en winstgevend te blijven is het onontbeerlijk om de digitale revolutie te omarmen. 

ZALTBOMMEL - “Digitale transformatie lijkt vandaag de dag een magisch begrip te zijn in de zakenwereld. De markt hiervoor lijkt zo gigantisch dat zelfs partijen die niet echt experts zijn in deze materie, zaken kunnen doen in digitale transformatie. En dat is alarmerend. Digitale transformatie is een proces waarbij een organisatie digitale technologieën volledig integreert in al haar activiteiten, waardoor ze haar daadkracht significant kan verhogen. De uitdaging hierbij is om de hele onderneming te kunnen veranderen en zo processen, operaties, managementmethoden en de bedrijfscultuur opnieuw te bepalen. Het digitale aspect zorgt ervoor dat veranderingsmanagement een nieuwe dimensie krijgt. Dit is dan ook veel meer een sociologisch dan een technologisch onderwerp. Werknemers kunnen zich gedesoriënteerd en obsoleet voelen wanneer ze geconfronteerd worden met alle veranderingen en vernieuwingen die dit met zich meebrengt. Het is belangrijk om uit te zoeken waar weerstand is van mensen en om hier een antwoord op te hebben. Dit kan door middel van goede managementmethoden in elke fase van de omschakeling. Het is essentieel dat alle werknemers de verandering omarmen”, zegt Alain Conrard, CEO van de Prodware Group.

Lees meer: De kloof dichten tussen de digitale- en...

Terugblik en content Innovations to Success 2017 | Axians

Met veel plezier hebben wij onze klanten in één dag op de hoogte gebracht van strategie en leiderschap, digitale transformatie en samen innovatie versnellen tijdens de verschillende keynotes en break-out sessies op 21 november 2017. Hoe kun je het innovatieve vermogen van je organisatie vergroten en wat is de rol van samenwerken en de ‘human touch’ daarin?

Bekijk nu de compilatievideo, alle presentaties en aanvullende content van onze partners van dit evenement.

Lees meer: Terugblik en content Innovations to Success 2017...

Xperit verbreedt haar horizon door nieuw partnership | Xperit

Het begon met een trip naar Kopenhagen. Xperit is met het Deense bedrijf Navipartner om tafel gegaan om te kijken of zij iets voor elkaar konden betekenen. Na een aantal referentiebezoeken was het voor Xperit duidelijk. Deze kans laat het Barneveldse bedrijf niet aan zich voorbij gaan.  Xperit Solutions heeft langjarige ervaring met de verkoop- en implementatie van Microsoft Dynamics NAV. De partnership met Navipartner biedt een unieke mogelijkheid om de geavanceerde NP Entertainment oplossing aan te bieden bij musea en attractie parken in Nederland en België.

Lees meer: Xperit verbreedt haar horizon door nieuw...

Reduceer faalkosten met Office 365 | CTB xRM

CTB ziet in de praktijk dat veel bedrijven in de techniek, bouw en offshore de mogelijkheden om hun productiviteit te verbeteren niet volledig benutten. Ook laten zij kansen liggen om faalkosten te reduceren. Door optimaal gebruik te maken van de verschillende functionaliteiten en apps in de Microsoft Office 365 cloud-suite, aangevuld met de slimme Business Process Monitor applicatie van CTB, zijn bedrijven in deze sectoren in staat een impuls te geven aan hun productiviteit.

Lees meer: Reduceer faalkosten met Office 365 | CTB xRM

GreatCircle en Blue Dynamic starten joint venture voor managed services | GreatCircle

Dynamics 365/AX-specialist GreatCircle uit Nieuwegein en het Tsjechische Blue Dynamic bundelen hun krachten in een joint venture. Deze gaat onder de naam BlueCircle haar managed services diensten aanbieden in de Benelux. Beide bedrijven hebben jarenlange ervaring met het Microsoft Dynamics 365/AX platform en zijn actief in diverse branches, waaronder retail, industrie en logistieke dienstverlening.

Lees meer: GreatCircle en Blue Dynamic starten joint...

Schouw eerste partner met volledige food oplossing op Dynamics 365 Enterprise Edition | Schouw Informatisering

Naar aanleiding van de laatste Spring release van Microsoft in juli 2017, heeft Schouw Informatisering haar food specifieke software voor de voedingsmiddelenindustrie, SI Foodware, volledig operationeel op Microsoft Dynamics 365 Enterprise Edition (D365 EE). Dit was voorheen bekend als de bedrijfsbrede ERP oplossing Microsoft Dynamics AX. Met de lancering van D365 EE tilt Microsoft het gebruik van business applicaties naar een compleet nieuw niveau.

Hiermee is Schouw de eerste partner die een volledige food oplossing heeft op de bedrijfsbrede softwareoplossing Dynamics 365 Enterprise Edition. Vanaf heden wordt er gestart bij de eerste klanten met de implementatie hiervan.

Lees meer: Schouw eerste partner met volledige food...

HSO heeft primeur met nieuwe Dynamics field service-software | HSO

Veenendaal, 27 september 2017 – Microsoft Solution Integrator HSO kondigt een uitbreiding op de bestaande Dynamics 365 field service-software van Microsoft aan. Dynamics Software, ontwikkelaar van Microsoft Dynamics 365 applicaties en onderdeel van de HSO Groep, is de eerste wereldwijd die een dergelijke field service-applicatie lanceert. De oplossing stelt organisaties in staat om het field service-proces van A tot Z te ondersteunen. De applicatie is beschikbaar via Microsoft AppSource.

Lees meer: HSO heeft primeur met nieuwe Dynamics field...

De vier belangrijkste voordelen om machines aan te bieden in een dienstenmodel | Axians

Bij machineleveranciers zijn grote veranderingen aan de gang. Vroeger werd een machine geleverd en daar hield het op, op enkele reparaties en vervanging na. Nu leveren we diensten, gebaseerd op kennis uit waardevolle data, waarbij de klant soms zelfs betaalt per gebruik. Deze verschuiving biedt mooie kansen voor u als machineleverancier.

Lees meer: De vier belangrijkste voordelen om machines aan...