From KPMG Crimsonwing's previous Dynamics 365 blogs, it should be clear that one of the biggest advantages of Microsoft Dynamics 365 (D365) is the seamless experience that it offers to organisations. Enterprise Resource Planning and Customer Relationship Management are now easily integrated with Power BI, Cortana Intelligence, Azure IoT Suite & so on and organisations also benefit from flexibility because they can start with the apps they require and add more as their needs evolve.

Lees meer: How Microsoft AppSource adds value | KPMG...

We praten veel over customer engagement. Hoe kunnen we klanten boeien en binden? Hoe kunnen we hun merkbeleving vergroten en meer waarde leveren door betere dienstverlening? De digitalisering van de maatschappij speelt hierbij een doorslaggevende rol. In feite zijn het de klanten zelf die - met hun smartphone als belangrijkste wapen - een plek in de spotlight hebben veroverd.

Lees meer: Nu de techniek nog | GreatCircle

Microsoft heeft met Dynamics 365 op veel vlakken een uitstekende propositie ten opzichte van haar concurrenten. Een veel gehoord argument om voor de Dynamics 365 suite te kiezen is de naadloze integratie met Outlook. Voor het koppelen van e-mails, contactpersonen of activiteiten aan Dynamics 365 moest de CRM-gebruiker voorheen een plug-in voor Outlook installeren. Tegenwoordig kan men de Dynamics 365 App for Outlook gebruiken. Deze nieuwe App werkt vanuit Office 365 en niet vanuit je eigen Outlook. Zoals bij ieder nieuw product zijn er aan de ene kant nieuwe mogelijkheden, maar zijn er aan de andere kant ook verbeterpunten te bespeuren. Beide wil ik in dit blog beschrijven zodat jij kan ontdekken of je deze nieuwe App in gebruik moet nemen of wellicht nog even moet wachten.

Lees meer: Dynamics 365 App voor Outlook | CTB xRM

Niet 1, maar 10 of wel 100 accounts! Het is tegenwoordig steeds normaler voor accountmanagers dat ze tientallen accounts moeten beheren. De klant goed kennen, zien wanneer er contact nodig is of wanneer er tot actie moet worden overgegaan is hierdoor bijna ondoenlijk. Integratie van data vanuit salestools, je communicatie-oplossingen, CRM, ERP en LinkedIn helpen je je klant beter te kennen en kansen te pakken.

Lees meer: Van Sales naar Relationship Selling | Microsoft

In een vorig blog schreef ik al over de productiviteitsbelofte van Microsoft in relatie tot Dynamics CRM 2016. Met de release van Dynamics 365 (CRM Online) is deze lijn verder voortgezet en is er veel aandacht voor mobiliteit en de integratie tussen de vele nieuwe oplossingen die Microsoft aanbiedt. Denk aan Microsoft Flow, de Outlook webapplicatie voor Dynamics 365, en de continue verbeterde versie van de Dynamics 365 App voor tablets en mobiele telefoons. In dit blog wil ik dieper ingaan op de best practices rondom de mobiele ontsluiting van Dynamics 365 en stilstaan bij enkele basisvragen.

Lees meer: Hoe mobiel is jouw CRM? | CTB xRM