Interacting effectively with customers has traditionally been a form of art, especially in face-to-face settings. But now that customers are increasingly shopping on social media, mobile apps, and websites, a bit of science can help win their loyalty. How can retailers combine customer service expertise with advanced technology to create exceptional customer experiences? A successful strategy involves three interrelated elements: friction-free retail, personalized engagement, and enhanced in-store experiences.

Lees meer: Delivering exceptional customer experiences |...

Voorkom hacks & datalekken en voldoe aan de nieuwe Europese privacywetgeving

Digitaal is de nieuwe standaard
Kunt u zich die tijd nog herinneren dat al uw documenten geprint of geschreven gearchiveerd werden? En dat orders telefonisch of per fax doorkwamen? Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat dit gebeurde en toch lijkt het een eeuwigheid geleden.

Lees meer: Security & privacy: werk veilig en verantwoord |...

Als zakelijk dienstverlener klantrelaties verbeteren met consistente ervaringen.

De digitale wereld van vandaag verandert de manier waarop een klant met een zakelijk dienstverlener communiceert steeds meer. Doordat klantenservice en klantervaring terrein beginnen te winnen ten opzichte van prijs en product als onderscheidende elementen van merken zijn er in de afgelopen jaren grote investeringen gedaan in mogelijkheden voor klanten om meer betrokken te zijn, feedback te geven en ervaringen te delen. In deze blog bekijken we hoe u als zakelijk dienstverlener ervaringen van klanten kan verbeteren terwijl u de productiviteit van uw medewerkers verhoogt.

Lees meer: Klantrelaties verbeteren met consistente...