Nieuwe klanten werven kost geld. Sterker nog; het werven van nieuwe klanten kost zomaar vijf tot vijfentwintig keer meer dan het behoud van een bestaande klant. Daarom is het wel zo slim om er alles aan te doen om je bestaande klanten te koesteren. Een goed ingericht Customer Relationship Managementsysteem (CRM) kan het verschil maken tussen renderen of investeren. De keuze is aan jou. Pini Yakuel heeft hier een leuke blog over geschreven op CMSWire.

Lees meer: 7 CRM trends in 2017 | BusinessBase

Verwachtingen van klanten worden gevormd door alledaagse ervaringen. Klanten verwachten snelle reacties en de mogelijkheid om naar behoefte contact op te nemen via self-service-faciliteiten. Het opbouwen van relaties en het behouden van een onderscheidend imago zijn afhankelijk van de levering van onderscheidende ervaringen. Niet alleen voor een enkel project of op managementniveau, maar consistent bij elk klantcontact.

Lees meer: Digitale transformatie binnen de zakelijke...

Zoals we in een vorige blog hebben besproken, zit de sociale werkvoorziening branche in een cultuur omslag. Veel SW-bedrijven voelen de gevolgen van de Participatiewet. Om succes te blijven boeken, moeten zij met minder middelen meer arbeidsgehandicapten aan passend werk helpen. Hoe is dit te realiseren?

Lees meer: 4 tips voor SW-bedrijven om commerciëler op te...

Interacting effectively with customers has traditionally been a form of art, especially in face-to-face settings. But now that customers are increasingly shopping on social media, mobile apps, and websites, a bit of science can help win their loyalty. How can retailers combine customer service expertise with advanced technology to create exceptional customer experiences? A successful strategy involves three interrelated elements: friction-free retail, personalized engagement, and enhanced in-store experiences.

Lees meer: Delivering exceptional customer experiences |...