Hoe realiseert u een integraal klantbeeld? Met behulp van ERP of CRM?  
“We willen meer inzicht in onze klanten. Niet alleen in hun orderhistorie maar ook in de ‘customer journey’. Hoe doen we dat eigenlijk?” U gebruikt al lange tijd de CRM module binnen Dynamics AX. Dat biedt u veel inzichten in orderhistorie, productafname en contacten. Maar eigenlijk bent u op zoek naar meer. U wilt meer inzicht in het rendement van uw sales- en marketinginspanningen. En meer grip op hoe uw verkooptrajecten uiteindelijk tot deals komen. Hoe krijgt u dit inzicht?

Lees meer: Frustraties over de CRM-module in AX? | HSO

Al eerder hebben we geblogd over het e-book de ‘7 opkomende trends die de detailhandel veranderen’ van Microsoft. De eerste vier onderwerpen waren ‘Digitale ervaringen in de winkel’, ‘Big data wordt toegankelijker’, ‘Detailhandelaars nemen het heft in eigen handen’ en ‘De winkelbeleving opnieuw definiëren’. De vijfde trend is ‘Omnichannel is niet meer weg te denken’ en daar spreken we hieronder over.

Lees meer: Omnichannel is niet meer weg te denken | Prodware

Al eerder hebben we de eerste drie trends in de detailhandel waarmee u als winkelier uw klanten geweldige ervaringen kunt bieden in onze blogs aan de orde laten komen. Klik hierachter om naar de artikelen te gaan over ‘Digitale ervaringen in de winkel’, ‘Big data wordt toegankelijker’ en ‘Detailhandelaars nemen het heft in eigen handen’. Het zijn de eerste drie van de ‘7 opkomende trends die de detailhandel veranderen’ die Microsoft bespreekt in haar gelijknamige e-book. De vierde trend is ‘De winkelbeleving opnieuw definiëren’ en deze trend bekijken we in combinatie met showrooming nader in deze blog.

Lees meer: Showrooming en het opnieuw definiëren van de...

Microsoft bespreekt in haar e-book ‘7 opkomende trends die de detailhandel veranderen’ de zeven grootste opkomende trends in de detailhandel waarmee u als winkelier uw klanten geweldige ervaringen kunt bieden. Al eerder hebben we de eerste twee trends ‘Digitale ervaringen in de winkel’ en ‘Big data wordt toegankelijker’ nader bekeken. De derde trend is ‘Detailhandelaars nemen het heft in eigen handen’ en daarover leest u meer in deze blog.

Lees meer: Detailhandelaars nemen het heft in eigen handen...

Microsoft bespreekt in haar e-book ‘7 opkomende trends die de detailhandel veranderen’ de zeven grootste opkomende trends in de detailhandel waarmee u als winkelier uw klanten geweldige ervaringen kunt bieden. Al eerder hebben we de eerste trend ‘Digitale ervaringen in de winkel’ nader bekeken. De tweede trend is ‘Big data wordt toegankelijker’. Op dit onderwerp gaan we in deze blog verder in.

Lees meer: Big data wordt toegankelijker voor...