Customer Case | Het onvoorspelbare voorspellen | HSO

‘Voor bedrijven is big data nog een speeltje’, kopt het NRC. ‘Wanneer ben je als organisatie echt succesvol met big data?’, vraagt Marketingfacts zich af. En Emerce stelt: ‘De investeringen in Internet of Things nemen af’. Er wordt veel geschreven en gesproken over big data en Internet of Things (IoT), maar daar blijft het vaak bij. Bedrijven zetten IoT in en verzamelen data, maar vervolgens wordt dit niet volledig ingezet. Dat is zonde! Laten we inzoomen op service organisaties. Binnen serviceorganisaties kan deze waardevolle data onder andere worden ingezet voor Predictive Maintenance, ofwel: voorspelbaar onderhoud. Helaas blijkt uit onderzoek van PWC dat slechts 11 procent van de onderhoudsbedrijven inmiddels volwassen is op dit gebied. Waarom pas zo weinig? Predictive Maintenance zorgt namelijk niet alleen voor efficiëntere bedrijfsprocessen, maar ook voor een hogere klanttevredenheid.

Lees meer: Customer Case | Het onvoorspelbare voorspellen |...

Customer Case | Inkomende facturen binnen 5 minuten verwerkt | ISProjects

Forse efficiency verbetering in Microsoft Dynamics AX

Helder en prettige aanpak
Arnold van Dijk, Finance Director, FlexiForce vertelt: “De stapels facturen, volle archiefkasten en de vele malen dat dezelfde factuur van hand tot hand ging, waren voor ons de aanleidingen om te gaan digitaliseren. Ook de authorisatie was een probleem. Goedkeurders zijn niet altijd op kantoor en daardoor kunnen zij de papieren en geprinte facturen niet snel controleren. Wij wilden daarom een efficiency verbetering in de factuurverwerking en uiteraard ook met de tijd meegaan. Via Google hebben wij mogelijke leveranciers gezocht en zelf een business case gemaakt van wat het mocht en kon gaan kosten. ISProjects was niet de goedkoopste maar gaf wel het beste gevoel. Prettige open gesprekken en een heldere aanpak. Samen met ISProjects hebben wij gekeken wat de beste aanpak zou zijn voor onze organisatie en ERP Pakket.”

Lees meer: Customer Case | Inkomende facturen binnen 5...

Customer Case | Inkomende pdf facturen direct verwerkt in MS dynamics NAV | ISProjects

Efficiëntie en digitaal archief zorgen voor meer tijd om te controleren

98% van de facturen rechtstreeks in MS Dynamics NAV
Michiel Torn, Finance Teamleider Alphatron vertelt:”Wij ontvangen ongeveer 12.000 facturen per jaar waarvan zo’n 30% kostenfacturen. Dat is een behoorlijk aantal papieren en pdf facturen om te verwerken in MS Dynamics NAV. Voorheen moesten wij de pdf facturen printen en het hele bedrijf door lopen om de inkomende facturen te laten accorderen. Enorme tijd en papierverspilling. Doordat wij onze leveranciers hebben verplicht om op pdf te factureren gaat 98% van de facturen nu rechtstreeks het systeem in. Door ISP-Invoice worden de facturen vervolgens volledig automatisch voor digitale goedkeuring gerouteerd. Dat levert een enorme tijdwinst op. Daarnaast was de btw determinatie van de buitenlandse facturen zeer arbeidsintensief. Dit wordt nu automatisch herkend, gematcht en verwerkt. Zeer efficient!”

Lees meer: Customer Case | Inkomende pdf facturen direct...

Solution Vereffening Dynamics AX | Mprise

Veel organisaties die gebruik maken van Microsoft Dynamics AX hebben te maken met systeemrekeningen waarop tijdelijke saldi staan. Voor inkoop- en verkoopregels bevatten deze systeemrekeningen saldi van regels die al wel zijn ontvangen of geleverd, maar nog niet zijn gefactureerd. Het uitzoeken van bij elkaar horende transacties na factuurboeking is een tijdrovende operatie. Daarnaast vraagt ook uw accountant om inzicht in systeemrekeningen.

Lees meer: Solution Vereffening Dynamics AX | Mprise